Μια Συζήτηση Με Τον Γιώργο Οικονόμου (του Ελευθεριακού)

Θεματολογία μέρους Α
– Μαθηματικά-Μουσική-Φιλοσοφία (01:33)
– Η Πορεία Της Καστοριαδικής Σκέψης (04:20)
– Καστοριαδισμός (;) (09:34)
– Καστοριάδης & Αριστερά (11:50)
– Καστοριάδης & Ψυχανάλυση (13:59)
– Το Φαντασιακό Στον Καστοριάδη (16:14)
– Καστοριάδης & Μαρξισμός (24:17)
– Μαρξισμός & Επίγονοι
(Θεωρία & Πρακτική) (29:17)
– Καστοριάδης & Αιτιοκρατία
(Το Παράδειγμα Της Δημοκρατικής Γέννησης) (32:08)
– Καστοριάδης & Αναρχισμός (37:38)
– Καστοριάδης/Κριτική Θεωρία/Καταστασιακοί
(Σύνθεση & Δημιουργία) (46:54)
– Αυτοθέσμιση-Αυτονομία & Διαφορετικότητα
(Η Άμυνα Της Δημοκρατίας) (48:38)
– Ελληνικότητα & Εθνικότητα
Στον Καστοριάδη (54:31)
– Ιδεολογική Πορεία & Επιρροές (56:32)
– Η Πορεία Προς Την Αθηναϊκή Δημοκρατία (1:00:13)
– Δημοκρατικές Πόλεις (1:06:18)
– Καζαντζάκης Για Δημοκρατία
– Θουκυδίδης Για Δημοκρατία (1:08:24)
– Αθηναϊκή Δημοκρατία & Σωκράτης (1:19:00)

Θεματολογία μέρους Β
– Πλάτωνας/Αριστοτέλης & Οι Άλλες Φιλοσοφικές Σχολές (01:19)
– Ελληνική Αρχαιότητα (08:28)
– Αθηναϊκή Δημοκρατία & Φυλετισμός
(Η Αποδοχή Του Ξένου) (10:48)
– Αθηναϊκή Δημοκρατία & Εξωτερική Πολιτική (16:23)
– (Άμεση) Δημοκρατία & Αντιπροσώπευση
(Το Παράδειγμα Των Αθηνών) (21:23)
– (Άμεση) Δημοκρατία & Καπιταλισμός
(Ο Σύγχρονος Ανθρωπολογικός Τύπος) (25:07)
– Αριστερός & Δεξιός Οικονομισμός
(Αυθεντίες/Ειδικοί) (33:53)
– Το Μεταναστευτικό (42:04)
– Δημοψήφισμα & Δημοκρατικοί Θεσμοί
(ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΛΑ.Ο.Σ.-Χρυσή Αυγή) (48:31)
– Αριστερό & Δεξιό Κόμμα
(Διαφορές-Ομοιότητες) (52:50)
– Περί Βίας
(Η Θεωρία Των Δύο Άκρων) (59:09)
– Η Εξέγερση Του Πολυτεχνείου
(Το Πνεύμα & Τα Μηνύματα) (01:07:44)
– Η “Γενιά Του Πολυτεχνείου”
– Η Διαχρονική Ευθύνη Της Κοινωνίας (01:13:51)
– Πρώτη Ημέρα (Άμεσης) Δημοκρατίας (1:25:45)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Μια Συζήτηση Με Τον Γιώργο Οικονόμου (του Ελευθεριακού)

  1. Ο/Η Αναρχοκομμουνιστής λέει:

    Τέρμα φιλελεύθερος ο τύπος. Ένας αντιδραστικός αντικομμουνιστής είναι και τίποτα παραπάνω. Χ και τέλος με τον κάθε βολεμένο φασίστα

    • Ο/Η μιλιτάντης λέει:

      Δυστυχώς δεν καταφέραμε να μην συγκεντρώσουμε κι εμείς τα κλασικά τρολλς που μαζεύτηκαν και στο youtube αλλά και σε υπόλοιπα μέρη που αναδημοσιεύτηκε αυτή η συνέντευξη του Οικονόμου. Σύντροφε αναρχοκομμουνιστή, εμείς ό,τι και να σου πούμε, εσύ απ’ ότι φαίνεται τη γραμμούλα σου την παίρνεις απ’ το Κόμμα του Παλλαϊκού Μετώπου. Να χαίρεσαι το σταλινικό σου κοστουμάκι λοιπόν και τον νεό Γενικό Γραμματέα της ελληνικής πτέρυγας της Κομιντέρν. Με Κουτσούμπα και Κιμ Γιουνγκ Ουν, κράτα κι εσύ την σημαία ψηλά! Από κει και πέρα, δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να πραγματοποιηθεί μια κουβέντα που θα βοηθήσει τόσο εμάς και τους σκοπούς μας, όσο εσένα και τον «αναρχο»-κομμουνισμό σου (μιας και απ’ όσο μπορώ να φανταστώ, είσαι με το ΕΑΜ φυσικά και όχι με τη CNT, μιας και η CNT είχε «πολλή δημοκρατία και γι’ αυτό έχασε» όπως λένε διάφορες δήθεν αναρχοκομμουνιστικές φήμες).

      Εγώ πάντως θα κάνω μια απέλπιδα προσπάθεια να σε ρωτήσω από που συμπεραίνεις ότι ο Οικονόμου είναι και «φιλελεύθερος» αλλά και «φασίστας» και αν μπορείς να απαντήσεις με τεκμήρια. Γιατί, τόσο στη συγκεκριμένη συνέντευξη, όσο και στις παρεμβάσεις του Οικονόμου γενικότερα, ούτε κάποια στήριξη έχω δει προσωπικά προς κάποιο κόμμα ή κάποιο φιλελεύθερο ρεύμα και, ακόμα δε περισσότερο, ούτε κάποια στήριξη στους φασίστες ή έστω σε κάποιον ακροδεξιό σχηματισμό (τύπου ΑΝΕΛ ή Front National). Γενικότερα, η πολιτική τοποθέτηση του Οικονόμου είναι υπέρ της άμεσης δημοκρατίας στο πολιτικό σύστημα και των εργατικών συμβουλίων στη διεύθυνση της παραγωγής (πράγματα που παραδέχεται ο ίδιος ο Οικονόμου και στην εν λόγω συνέντευξη!!! Την είδες/άκουσες τουλάχιστον πριν πετάξεις τις κοτσάνες σου;). Και απορώ, εσύ, ως αναρχοκομμουνιστής, δεν στηρίζεις αυτά τα πολιτικά προτάγματα; Και αν όχι, τότε τί στηρίζεις; Τί είναί εν πάση περιπτώσει αυτός ο καταραμένος «αναρχοκομμουνισμός» που μας κότσαρες ως ψευδώνυμο αν δεν συμπεριλαμβάνει την άμεση δημοκρατία, τη συλλογικοποίηση της παραγωγής και την διεύθυνσή της από τα συμβούλια των εργατών; Δηλαδή στην ιστορική εμφάνισή του, το αναρχοκομμουνιστικό κίνημα είχε διαφορετικές αρχές από αυτές; Διαφωτισέ μας αγαπητέ μάγε της πολιτικής σκέψης, πού ξέρεις, ίσως να καταλάβουμε κάτι που τόσο καιρό μας διαφεύγει.

      Και μιας και έθιξες το ζήτημα του «φασισμού», αν θέλουμε να τα λέμε όλα μα όλα (όσο ακόμα μας δίνεται η δυνατότητα, πράγμα που ίσως να μην σε ενδιαφέρει και πολύ, μιας και η ελευθερία του λόγου ίσως για σένα να είναι «φιλελεύθερο αίτημα»!), αυτοί που περιέργως τώρα τελευταία αρχίζουν να ηδονίζονται με τον εθνικισμό και τις «εθνικοαπελευθερωτικές» σφαγές κατά των διεθνιστών από το ΕΑΜ, είναι κάτι «αναρχοκομμουνιστές».

  2. Ο/Η Αναρχοκομμουνιστής λέει:

    Και μόνο που κάνεις παραλληλισμό μεταξύ CNT και ΕΑΜ δείχνει ξεκάθαρα τον φανατισμό σου και τη δική σου μονομέρεια Σταλινικού τύπου. Αυτοί οι οποίοι έχουν διαφορετική άποψη από εσένα είναι «δήθεν αναρχοκομμουνιστές» ενώ εσύ νομίζεις ότι κατέχεις την απόλυτη αλήθεια και μπορείς με σιγουριά να μας πεις ποιος είναι ο πραγματικός αναρχικός και ποιος όχι μεγάλε.Tο χειρότερο είναι ότι προσπαθείς να μας το πεις και με τα χειρότερα επιχειρήματα κάνοντας λόγο για ««εθνικοαπελευθερωτικές» σφαγές κατά των διεθνιστών από το ΕΑΜ». Είσαι τύφλα ανιστόριτος και αντιδραστικός. Για αυτό σου άρεσε και το βίντεο του Οικονόμου έτσι δεν είναι; Μάθε ανιστόριτε μικροαστέ ότι το ΕΑΜ εξέφραζε τους πόθους ενός ολόκληρου λαού και ήταν μια πραγματική εξέγερση και δεν μπορείς εσύ βολεμένο αστόπαιδο να έρχεσαι και να μας κουνάς και το δαχτυλάκι λέγοντας ότι αν θέλουμε να είμαστε αναρχικοί θα πρέπει να είμαστε με τους Ισπανούς και όχι με τον ΕΑΜ που τόσο πολύ μισείς αντιδραστικέ ξερόλα. Μήπως εσύ παίρνεις γραμμή από κάποιο κόμμα άθλιε ελιτιστή παντογνώστη; Ποιοί ήταν αυτοί που έσφαζαν στον διεθνιστές; Εξυψώνεις δηλαδή τις πράξεις ορισμένων με ολόκληρο το κίνημα επειδή δεν συμφωνεί πλήρως με αυτά που έχεις στο μυαλό σου. Μήπως εσύ επικαλείσαι κάποια ιδεολογική καθαρότητα; Κάνε καμιά βόλτα να συνέλθεις που θα μιλήσεις και για ΕΑΜ βολεμένε υπερασπιστή του ακριβοπληρωμένου αυτού πανεπιστημιακού που υποστηρίζεις. Πόσο πιο μικροαστός μπορείς να γίνεις δηλαδή;

    Ποιοί ήταν οι διεθνιστές; Μην μου πεις για τον Στίνα ο οποίος έκανε επανάσταση από τον καναπέ του και άκου άκου ήθελε και αλληλεγγύη στους Γερμανούς φαντάρους… ή για τον Καστοριάδη που μας την έκανε στην ασφάλεια του Παρισιού! Εδώ θα γελάσουμε τώρα. Για το δεξιό κράτος και τον Μεταξά έχεις να πεις τίποτα Πατερούλη της αναρχίας; Στο τέλος μάλιστα μας λες και τον ΕΑΜ εθνικιστικό! Ρίξε κανένα παγωμένο νερό στο κεφάλι σου μας και αρχίσει και δουλεύει λιγάκι.

    Ο Οικονόμου δεν είναι φασίστας εεε; Είδες το βίντεο εκεί που λέει για φύλαξη; Κάνει ξεκάθαρα υπαινιγμούς για περιορισμό της μετανάστευσης.

    Και για ποιά άμεση δημοκρατία μιλάμε και μεταμοντέρνες μπούρδες; Κουβέντα για την ταξική επίθεση που δέχεται ολόκληρη η κοινωνία δεν λέει. Δηλαδή ο κύριος θέλει άμεση δημοκρατία στην οποία θα συμμετέχουν μέσα και εφοπλιστές και μεγαλοεπιχειρηματίες και φασίστες; Αστική δημοκρατία με ένα καλοσερβιρισμένο προφίλ.

    Μετά μου ρωτάς τί είναι ο αναρχοκομμουνισμός διχως την άμεση δημοκρατία. Τέρμα ανιστόριτος φυσικά. Πραγματικά είσαι και επικύνδηνα βλάκας όταν μου κάνεις αστειάκια και υπαινιγμούς με την αιματοχυσία χιλιάδων ανθρώπων. Έχεις συμμετάσχει ποτέ σου σε κανέναν εργατικό αγώνα ή μόνο φλυαρίες και μεταμοντέρνες μπούρδες ξέρεις να γράφεις; Ξέρεις τί θα πει ταξικός πόλεμος, τί πάει να πει αφεντικό; Τί σχέση έχει αυτό το πράγμα που εσύ αποκαλείς άμεση δημοκρατία με τον αναρχοκομμουνισμό ο οποίος είναι γέννημα της εργατικής τάξης; Και τί σχέση έχει πάλι αυτό με τους αγώνες των Ισπανών αναρχικών οι οποίοι ήταν πέρα για πέρα ταξικοί. Αλλά τί να περιμένω τώρα από άτομα βολεμένα που ακούν εργατική τάξη και αγώνες και αλλάζουν πεζοδρόμιο.

    Περαστικά σου μεταμοντέρνε ξερόλα
    Και μην ξεχάσεις την θεωρία των δύο άκρων στο επόμενο σχόλιο γκεμπελίσκε.

    • Ο/Η μιλιτάντης λέει:

      Καλά μιλάμε τέτοιο οχετό είχα ομολογώ καιρό να συναντήσω. Επειδή όμως δεν θέλω να συμμετάσχω στο group therapy που πας να στήσεις, απλά να σου πω ότι χάρηκα για τη γνωριμία.

      Εντάξει το καταλάβαμε ότι είμαστε οι χειρότεροι εχθροί σου, κράτα τον αναρχοκομμουνισμό σου, κράτα και το ΕΑΜ, κράτα τα όλα και παραμόνευε με το ντουφέκι σου να ρίξεις στους πραγματικούς εχθρούς της επανάστασης, τους καστοριαδικούς που τολμούν να μιλούν για άμεση δημοκρατία. Εγώ τώρα που το λες εσύ, δηλώνω πλήρη άγνοια προς τον κομμουνισμό και την αναρχία.

      Δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα να συνομιλάω με κάποιον που με εγκαλεί για τη θεωρία των 2 άκρων όταν ο ίδιος θεωρεί τον Οικονόμου φασίστα, και όταν ο ίδιος ταυτοχρόνως με «πιέζει» να διαλέξω πλευρά! Δηλαδή μια πολιτική επιλογή για τη σημερινή κατάσταση πέραν του διλήμματος «με το ΕΑΜ ή με τον εθνικό στρατό» και πέραν του «μονοδρόμου» του εμφυλίου δεν υπάρχει ε; Και πάλι λοιπόν χάρηκα με τη γνωριμία, ευχαριστώ, αλλά δεν μ’ενδιαφέρει η προσφορά σας.

      Υ.Γ. Αν γουστάρεις ξεκατίνιασμα σύντροφε, μπορείς να επισκεφτείς άπειρα sites που σου προσφέρουν τη δυνατότητα. Εμείς πάντως το εμπεδώσαμε από το πρώτο μύνημα που έστειλες ότι το συγκεκριμένο blog δεν είναι μέρος για λύσεις το οιδιπόδειό σου με τον Καστοριάδη.

    • Ο/Η Eagainst.com (@Eagainst) λέει:

      Φίλε είσαι μέγας μαλέας

    • Ο/Η Miltos λέει:

      Σχολιαστή «αναρχοκομμουνιστή» μάλλον δεν έχεις ιδέα τι εστί αναρχοκομμουνισμός΄, και προφανώς δεν έχεις ιδέα για το τι εστί αναρχία γενικά, γιατί ο αναρχοκομμουνισμός έχει περισσότερα αμεσοδημοκρατικά στοιχεία από όσο φαντάζεσαι. Το αμεσοδημοκρατικό πρόταγμα αποτελεί εξέλιξη της αναρχικής σκέψης και θα σου εξηγήσω το γιατί παρακάτω. Πρώτα όμως θέλω να σου επισημάνω ότι αν το πρόταγμα της άμεσης δημοκρατίας καθώς και οι σχολιαστές παραπάνω θεωρούνατι από σένα »μεταμοντέρνο» σε παραπέμπω στους κλασσικούς αναρχικούς Μπακούνιν και Κροπότκιν αντίστοιχα οι οποίοι στα έργα τους έθεσαν ακριβώς τα θεμέλια του αμεσο-δημοκρατικού προτάγματος. Ρίξε μια ματιά στην «Κατάκτηση του ψωμιού» ή στο »Από τον εθνικό στο ταξικό πόλεμο» κ.λ.π. κ.λ.π. και θα δεις ότι ο αναρχο-κομμουνισμός που προτείνουν είναι τόσο συμβουλιακός όσο και ελευθεριακός. Τι άλλο μπορεί να είναι άλλωστε? Δεν είναι οι αναρχικές συνελεύσεις αμεσοδημοκρατικές? δεν είναι το ανακλητό των εκ-προσώπων των πρώτων soviet στοιχείο άμεσης δημοκρατίας? δεν είναι η πολιτική ελευθερία έκφρασης γνώμης του καθενός από τους συμμετέχοντες στα συμβούλια επίσης κοινό στοιχείο? αλλά το βασικότερο η κριτική ενάντια στο κράτος και την καταστολή του δεν είναι το θεμελειώδες κοινό στοιχείο τους? Η κριτική στο καπιταλισμό στις παραγωγικές σχέσεις και στην μισθωτή εργασία δεν αποτελούν μέρος της πρώϊμης Καστοριαδικής σκέψης αλλά και γενικότερα του κινήματος των πλατειών και των κινημάτων της άμεσης δημοκρατίας? Σε πληροφορώ ότι αν ο αναρχικός χώρος δεν ξεφύγει από τις μαρξιστικές Λελινιστικές αγκυλώσεις του δεν πρόκειται να επιβιώσει. Θα έχει την ίδια μοίρα που έχει ο δογματισμός των ΚΚ που όχι μόνο θα μαραζώσει αλλά θα κατηγορήθεί και ως εκείνος ο ανασταλτικός παράγοντας ο οποιός θα εμποδίζει την ανάδυση της κοινωνικής αυτονομίας, κάτι που ήδη συμβαίνει με τα ΚΚ τα οποία κατηγορούνται για τον θάνατο της εργατικής πάλης, με αποτέλεσμα οι κοινωνίες να στρέφονται προς τον νεοφιλελευθερισμό και να χαρακτηρίζουν οποιάδηποτε κινηματική δράση ώς κατάλοιπο σοβιετικού σταλινισμού. Κατά την γνώμη μου η άμεση δημοκρατία είναι η εξέλιξη του αναρχισμού και αυτό για τον εξής λόγο: Όταν ο Καστοριάδης ( ή ο Οικονόμου) ασκεί κριτική στον αναρχισμό δεν το κάνει κακόβουλα. Όταν λέει ότι δεν μπορεί να υπάρξει κοινωνία χωρίς ΕΞΟΥΣΙΑ δεν δικαιολογεί την ύπαρξη ΚΡΑΤΟΥΣ, αλλά την ρητή εντολή και την ύπαρξη νόμων οι οποίοι όμως θα απορρέουν από την βούληση των πολλών και όχι από κάποιες ολιγαρχίες ή γραφειοκρατίες ή κόμματα ή κοινοβούλια ή βασιλιάδες. Η αναρχία (χωρίς ΑΡΧΗ) ώς έννοια απορίπτεται από τον Καστοριάδη και γίνεται Α-ΚΡΑΤΙΑ (χωρίς κράτος), γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να υπάρχξει κοινωνία που να μην υπακούει σε αρχές. Αυτό δεν αποκλείει την πολυπόθητη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που ονειρεύονται οι αναρχικοί, αντίθετα την ενισχύει γιατί η ελευθερία γίνεται πραγματικότητα μόνο μέσα από την ΑΥΤΟ – ΝΟΜΙΑ (θέτει η ίδια η κοινωνία τους νόμους της χωρίς την παρέμβαση αντιπροσώπων) και η δημοκρατία γίνεται ΔΗΜΑ-ΑΡΧΙΑ (άρχει ο δήμος). Και μια και μιλάμε για έννοιες, τι σημαίνει Κομμουνισμός, σοσιαλισμός?…και οι 2 λέξεις σημαίνουν «κοινωνισμός» λέξεις περιττές κατά τον Καστοριάδη γιατί πολύ απλά ΤΙΠΟΤΑ δεν τίθεται εκτός κοινωνίας. Ακόμα και οι φασίστες είναι κοινωνιστές ή και οι καπιταλιστές. Θες να μιλήσουμε για την περιβόητη ταξική πάλη? Και εδώ επίσης δεν ισχύει πια κάτι τέτοιο. Οι τάξεις δεν υφίστανται φίλε μου. Υπάρχουν ΠΟΛΟΙ καταπιεστών και καταπιεσμένων, αλλά όχι εργατική τάξη γιατί πολύ απλά ένας οικοδόμος ανα πάσα στιγμή μπορεί να γίνει αφεντικό και να λειτουργήσει ως τέτοιος. Τέλος το ΕΑΜ δν έχει καμία σχέση ούτε με την αναρχία, ούτε με τον αναρχοκομμουνισμό, ούτε με την άμεση δημοκρατία. Το ΕΑΜ είναι ένα εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα που είχε ξεχάσει ακόμα και τις βασικές Λελινιστικές αρχές της ταξικής πάλης και έπαιρνε γραμμή απευθείας από τον Σιάντο, τον Ιωαννίδη που ευθυγραμμίζονταν πλήρως με την Σ.Ενωση του Στάλιν. Tα μέλη του ΕΑΜ δεν είχαν ιδέα ούτε από κομμουνισμό, ούτε από αναρχία (Δ. Χαριτόπουλος), το μόνο που επιθυμούσαν ήταν να φύγουν οι Γερμανοί από την χώρα τους….Ακόμα και η μυθική για πολλούς μορφή του Α. Βελουχιώτη μετά τον το τέλος του 1943 δεν έκανε τίποτα άλλο από το να υποκύπτει σε κάθε εντολή του ΕΑΜ Aθήνας. Επίσης καμία σχέση το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ με την CNT της Ισπανίας.

    • Και πάλι η ίδια κασέτα σε όσους διαφωνούν με τον ιστορικό ρόλο της αριστεράς: ανιστόριτος, σιχαμένος, βλάκας, αστός, βολεμένος.

      Ξέχασες την πηγάδα και το μίσος τΟξικό.

  3. Ο/Η μιλιτάντης λέει:

    Ο cyber-προλετάριος, εν ονόματι και «αναρχοκομμουνιστής», υπέρμαχος των ταξικών αγώνων και πολέμιος των μποέμ αστόπαιδων (όπως η λεβεντιά μου π.χ.) έστειλε το πρώτο του σχόλιο στις 11.47 π.μ. στις 6/11. Δηλαδή ακριβώς την ώρα της πανεργατικής απεργίας!! Αυτό μόνο με 2 τρόπους μπορεί να εξηγηθεί:

    α) ο αγαπητός μας cyber-προλετάριος πηγαίνει στις πορείες της εργατικής τάξης με το προλεταριακό του iPod και μάλιστα ένιωσε και την ανάγκη την ώρα της πορείας να ενημερωθεί απ’ το blog μας, να δει ολόκληρη τη συνέντευξη του «φιλελεύθερου» Γ. Οικονόμου και να απαντήσει κιόλας – γιατί είναι πάσης φύσεως γνωστό, πως αν δεν πάρεις γραμμή απ’ την Πολιτική Ομάδα για την Αυτονομία δεν μπορείς να συμμετέχεις σε πορεία της εργατικής τάξης (να ξέρεις τί λένε οι οχτροί! Ποιος ΣΚΑΪ και ποιο Πρόταγκον; Σε τούτο το blog θα βρείτε τους πράκτορες του νεοφιλελευθερισμού)

    ή

    β) ο cyber-προλετάριος «αναρχοκομμουνιστής» ζει σε κάποια Παρισάρα (ενώ κατηγορεί κιόλας τους Καστοριάδηδες γι’ αυτό!), απολαμβάνει καμιά παχιά σύνταξη επιχορηγούμενη από κανένα Ινστιτούτο σε συνεργασία με το κράτος του οποίου είναι υπήκοος και απ’ ότι φαίνεται έχει άφθονο χρόνο να τρολλάρει. Εγώ δεν ξέρω πάντως προλετάριο στις 11.30 το πρωί να καβλαντίζεται σε blogs μικρής σχετικά εμβέλειας για να «βάλει τα πράγματα στη θέση τους» αναφορικά με το ΕΑΜ και το «Τί πρέπει να κάνουμε». Αλλά αν έχουν τόσο πολύ εξελιχτεί τα μέσα της ταξικής πάλης ας μας κάνει μια διαπαιδαγώγηση ο σύντροφος, μην τρέχουμε εμείς ακόμα σαν τους μαλάκες με τα Α4 φυλλάδια και τα πλακάτ – και του φαινόμαστε και ως γραφικοί μικροαστοί.

    Άρα ο σύντροφος ή είναι συνταξιούχος ή υπάλληλος/φοιτητής εξωτερικού ή είναι απεργοσπάστης (σε περίπτωση που έστειλε το σχόλιο από χώρο εργασίας). Και κατά τ’άλλα κόπτεται σαν ράμπο της εφορίας να ελέγξει το δικό μας Ε9.

    Φιδάκια!

    • Είναι γνωστό άλλωστε πως όσοι γουστάρουν εμφυλίους, κεφάλια αστών να πέφτουν στους δρόμους, ξεκοιλιασμένα πτώματα φασιστών και τέτοια πράγματα, είναι άτομα που δεν συμμετείχαν ποτέ σε κάποιο κίνημα, σε κάποια συνέλευση (δεν εννοώ πήγαν σε μια διαδήλωση και αυτό ήταν, αλλά να πουν «θα τα δώσουμε όλα για την συλλογική δράση και την συμμετοχή»). Οπότε μην απορείς που ο τΟξικός σύντροφος έγραφε την ώρα της διαδήλωσης. Συνήθως όλοι αυτοί που ηδονίζονται με αντάρτικα πόλης, και χαντάκια με εκτελεσμένους είναι άτομα που ουδεμία επαφή έχουν με τη δημόσια σφαίρα, με την πραγματική πολιτική δράση και δημιουργία.

  4. Ο/Η blackboy1955 λέει:

    Ένα απ’ τα πολλά προβλήματα της πολιτικής κοινωνίας μας: χαρακτηρίζουμε χωρίς να ακούσουμε καν τι λέει ο άλλος. Ακούστε τον Οικονόμου και αντικρούστε αυτά που λέει!!

Σχολιάστε